♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
دوست خوبم غنیمته

قابل توجه دوستای خل وچل خودم

 

g.f.n.m

 

وقتی شمارودارم دیگه چه غمی دارم

 

فدایی دارین همتون

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت14:50---8 تير 1393
وای من کلی دوست خل و چل دارم
پاسخ:منهم بعله دارم یه نمونش همین مهتاب که البته به فیلسوف معروفه ولی هیچی تومخش نیس هههههههه شوخی بود


Me
ساعت13:33---24 خرداد 1393
کااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااملا صحیح!
پاسخ:بعله واقعانم صحیحه


mahtab
ساعت22:36---22 خرداد 1393
پسرا با جنبه بشن چي ميشه؟؟؟؟؟ بوي ترشي کشور رو بر مي داشت (لذا مشکلات زيادي براي شهرداري پيش مي يومد) / ازدواج براي دختران تبديل به ارزو و روياي شبانه مي شد / مانتو ها تنگ تر،جوراب ها کوچيک تر،شلوارها کوتاه تر و روسري حذف مي شد / شوهر مثل قند و پنير کوپني مي شد و صف هاي طولاني براي گرفتن آن به وجود مي امد / پس به اين نتيجه مي رسيم که پسر ها همين طور بي جنبه باقي بمونن هم براي دخترا بهتره هم برای ...
پاسخ:واقعااااااااااااااااااااااااا باحال بود
پاسخ:بی جنبه باشن ولی نه زیاددیگه


رها
ساعت22:22---21 خرداد 1393
مطالب وبت قشنگ بودن.
به منم سربزن.منتظر نظر وآدرست هستم.اگه با تبادل لینک موافق بودی نظربذار.
پاسخ:باشه حتماعزیزجان


mahtab
ساعت22:20---21 خرداد 1393
حالا من یه چی گفتم تو ب ترکا توهین نکنادمای شریفی ان والا
پاسخ:ترک ترک خخخخخخخخخ ترک زبان نفهم آذربایجان نه اونای دیگه ترک آذربایجان که سرورن بااون زبان قشنگشون


دختری از جنس باران
ساعت21:33---21 خرداد 1393
بــــاز هـــــم خیال تــــو
مــــرا
“برבاشــــت”
ڪجــــا مے بــــرב
نمــــے בانــــم

پاسخ:لایک


ملکه ی خون
ساعت20:11---21 خرداد 1393
مطالبت رو دوست داشتم مخصوصا این پست دلم برا دوستم تنگ شده به منم سر بزن خوش حال میشم
پاسخ:اخی منم امروزروزه آخری بودکه باهم بودیم
پاسخ:ینکت کردم ملکه خون


mahtab
ساعت15:08---21 خرداد 1393
ترکه ميره خواستگاري، بهش ميگن: پسنديدي؟ ميگه: بايد لختش رو ببينم. بعد از اينكه لختش رو هم ديد بهش ميگن: بالاخره چي شد؟ پسنديدي؟ ترکه ميگه: نه، دماغش گنده‌اس

پاسخ:ایول به این می گن ترک زبون نفهم


mahtab
ساعت14:40---21 خرداد 1393
مرام کشمون کردی گیتی جووووووووووووووون
پاسخ:داداش به من می گن


mahtab
ساعت14:40---21 خرداد 1393
مرد: وقتي دعوامون ميشه چرا عصباني نمي شي؟ زن : خودمو کنترل مي کنم . مرد: چه جوري ؟ زن : کاسه توالت رو مي شورم . مرد : چه ربطي با دعواي من و تو داره ؟ زن :آخه با مسواک تو مي شورمش

پاسخ:شنیده بودمش ولی عالی بودمث همیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld